KLIK HER FOR KONTAKTFORMULAR
Vicevært:
KBH Ejendomsservice A/S
-og kan kontaktes på mail: kontakt@kbhejendomsservice.dk
eller pr. telefon på 2779 2401/2779 2402 – telefontid, hverdage mellem 07.00 – 15.00
Akutte skader – varme/vand/el hverdage mellem 16:00-07:00, weekend/helligdage: Ring 32523037 (Andersen VVS). Ved akut-opkald skal der samtidig straks sendes kontaktformular til administrator.
Sendes denne ikke eller har skaden ikke kategori som akut forbeholder administrator at opkræve udgiften hos beboeren.
Bestyrelsen består af:
Formand Tanja Martinsen
Bestyrelsesmedlem Katja Østergaard
Bestyrelsesmedlem Sølvi Hansen
-og kan kontaktes på mail: bestyrelsen289@gmail.com
Administrator:
Administrationen kan kontaktes via e-mail: 289@domibus.dk
Venteliste:
Der er 48 lejligheder i ejendommen. Med hensyn til størrelse og antal værelser i de 48 lejligheder kan du se det her. Der er 30 på venteliste (den interne går forud for den eksterne) til en lejlighed. Kommunen har ret til forud for ventelisten at anvise boligsøgende til hver 3. lejlighed. I de sidste 6 måneder (1. halvår 2018) har der været en udflytning. Hvis du gerne vil på venteliste til en lejlighed i ejendommen, skal du indbetale gebyr, jf. nedenfor.
Det koster kr. 250 at komme på listen.
Indbetaling skal ske til registrerings- og kontonummer 4180 4180518819 og skriv: Venteliste og et tal større end 300 og mindre en 1000. Send herefter en e-mail til 289@8366.dk. Oplys det tal, du har skrevet ved overførslen samt dit navn og telefonnummer. Du vil i løbet af ca. 14 dage modtage en e-mail med kvittering for betaling samt dit ventelistenummer, som du skal oplyse, når der kommer en lejlighed, som du gerne vil meddele interesse for at leje.
Du vil herefter en gang årligt modtage en opkrævning pr. mail på kr. 250.