Kontorassistent søges.
Til advokatkontor i indre by med speciale i ejendomsadministration, søges medarbejder, som skal bistå med alle forefaldende opgaver, herunder blandt andet:
- Telefon- og e-mailbetjening af klienter, beboere, viceværter, ejendomsmæglere, revisorer, bestyrelsesmedlemmer m.fl,
- Ekspeditioner i forbindelse med fakturagodkendelse, herunder fremsendelse af fakturaer m.m. til ejendommens ejer til godkendelse af betaling,
- Skrivning efter diktat eller koncept,
- Postbehandling herunder indskanning,
- Opdatering af netsider,
- Indkøbsopgaver.
Der vil evt. være mulighed for, at du kan blive lært op i opgaver omkring køb og salg af fast ejendom, herunder andelsboliger.
Din ansøgning med oplysning om opnået karakter retstavning (folkeskolens 9.kl) og CV sendes til advokat Claus Clausen på
Du skal i dit CV oplyse om eksamener, du har bestået, men du skal IKKE sende kopi af eksamenspapirer.
Tiltrædelse efter aftale.